آذر 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

خوراکی هایی فوق العاده برای کبد

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/23:: 1:51 عصر

یک محقق طب اسلامی گفت: مصرف خاکشیر، اسفرزه، انار، کاسنی، آب زرشک، برگه هلو، آش جو، نان جو و شاه توت به پاکسازی و سلامت کبد کمک می‌کند.
مصرف روغن زیتون اثر معجزه‌آسایی بر روی کبد دارد
وی گفت: از غذاهای مفید برای کبد می‌توان به انواع میوه‌ها و سبزی‌ها به خصوص کاهو، خیار، هویج، انار، شاه‌توت و زیتون اشاره کرد همچنین مصرف روغن زیتون اثر معجزه‌آسایی بر روی کبد دارد.
 این محقق طب اسلامی اضافه کرد: میوه شاه‌توت ضد هپاتیت است و مصرف انواع بذرهای ملین مانند خاکشیر، اسفرزه، بارهنگ، تخم ریحان، تخم شربتی، بالنگو، شیر خشت و ترنجبین برای پاکسازی سموم کبدی مفید است.
ابوالحبیب بیان داشت: مصرف سوپ جو، آش جو، نان جو به خصوص نان جوی دوسر و مصرف روزانه حداقل 6 لیوان آب، مصرف سالاد فصل همراه با لیمو ترش تازه و روغن زیتون قبل از غذا همچنین مصرف زرشک و آب زرشک، عسل، کشمش، توت، انجیر، برگه هلو و برگه زردآلو، کدوخورشتی، کدوحلوایی، کنجد، اسطوخدوس، بادرنجبویه، کاسنی، آب مرکبات و مغز بادام خام برای کبد مفید است.
سالم بودن کبد مساوی با سلامتی جسم و روح است
وی اضافه کرد: با تغذیه مناسب و صحیح می‌توان کبد را سالم نگه داشت و به بیان ساده‌تر سالم بودن کبد مساوی با سلامتی جسم و روح است. یکی از شگفتی‌های کبد، ترشح ماده ضدویروسی به نام اینترفرون است و زمانی این ماده تولید می‌شود که کبد در نهایت سلامت باشد.


ساخت برجهای دوقلو در سئول شبیه برج های امریکایی! + عکس

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/23:: 1:50 عصر

یک شرکت معماری هلندی طرح مفهومی برجهای دوقلویی با عنوان "ابر" را ارائه کرده که به اعتقاد بسیاری تداعی گر حادثه 11 سپتامبر 2001 هستند.
این برجهای دوقلو را شرکت هلندی MVRDV آنها طراحی و در شهر سئول خواهد ساخت.
سایت شرکت MVRDV در توضیح این طرحها نوشته است: "برجهای آپارتمانهای لوکس The Cloud از سال 2015 ساخته خواهند شد. یکی از این برجها 260 متر و دیگری 296 متر ارتفاع خواهد داشت."
این دو ساختمان از طریق "ابرهای مکعبی شکلی" به هم متصل شده اند و به همین دلیل این پروژه "ابر" (The Cloud) نامگذاری شده است.
این درحالی است که بسیاری از مردم معتقدند ابری که این دو ساختمان را به هم متصل می کند تداعی گر دودی است که پس از انفجار برجها فضای پیرامون آن را احاطه کرد. به ویژه ساکنان منهتن و به خصوص کسانی که عزیزان خود را در جریان حادثه برجهای دوقلو از دست داده اند به شدت مخالفت خود را با این طرح مفهومی اعلام کردند.
به اعتقاد این افراد، برجهای "ابر" ظاهر بسیار ناخوشایندی دارند و یادآور حادثه 11 سپتامبر هستند. به همین دلیل، این شرکت معماری به خاطر شباهت غیرطبیعی این برجها به حادثه 11 سپتامبر پوزش خواست اما اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای تغییر ظاهر آنها در دستور کار ندارد.
در اطلاعیه این شرکت آمده است: " MVRDV عمیقاً از اینکه پروژه The Cloud ظاهری شبیه به حادثه 11/9 دارد متاسف است. هدف ما در طراحی این ساختمان تداعی حملات نبوده است و ما در طول فرایند طراحی برجها هرگز به این مسئله فکر نکرده بودیم. بدین وسیله صادقانه از تمام کسانی که با دیدن این تصاویر احساساتشان جریحه دار شده است پوزش می خواهیم." ادامه مطلب...

دلایل ممنوعیت VPN و فیلترشکن از زبان معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/21:: 2:30 عصر

معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتای ناجا در زمینه دلایل ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها اعلام کرد:‌ بسیاری از شهروندان تنها به دلیل یک نیاز آنی و بدون بررسی عملکرد، این‌گونه نرم‌افزارها را روی رایانه خود نصب می‌کنند که ممکن است این نرم‌افزارها خود یک تروجان یا کلیدخوان باشند و اطلاعات مربوطه به نام عبور و کاربری افراد را در اختیار سرور خود قرار دهند.

 

همچنین VPN‌ها اطلاعات را به صورت کد شده منتقل می‌کنند که فرمول کد کردن آن تنها در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.

 

استفاده از چنین روش‌هایی ممکن است خطرات بسیاری داشته باشد و کاربران اینترنت باید بدانند که استفاده از چنین نرم‌افزارها و روش‌هایی مانند این است که همه محتویات رایانه خود را از تصویر و فیلم شخصی گرفته تا اطلاعات مهم شخصی و کاری، آپلود کرده و در اختیار عموم قرار دهیم.


الزام ترخیص کالاهای وارداتی با کد رهگیری

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/21:: 2:23 عصر
دولت به منظور مبارزه با ورود کالای غیر مجاز، ترخیص کالاهای وارداتی را منوط به ارایه گواهی کد رهگیری کالا کرد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیران عضو کارگروه حمایت از تولید بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی به منظور مبارزه با ورود کالای غیر مجاز به بازار داخلی و رهگیری کالا در نظام تامین، تولید و توزیع، گمرک جمهوری اسلامی ایران را موظف کرد؛ 10 روز پس از ابلاغ این تصمیم نامه، گواهی دریافت کد یکتای رهگیری کالا را که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود، به عنوان یکی از مدارک لازم برای ترخیص کالا از واردکنندگان اخذ کند.

همچنین بر اساس مصوبه دیگر دولت، به منظور کاهش مخاطره نقد شوندگی وثایق در بانک ها و کاهش هزینه های مبادلاتی از یک طرف و افزایش بهره وری دارایی های راکد از طرف دیگر، بیمه مرکزی موظف است در مدت یک ماه پس از ابلاغ این تصمیم نامه، دستورالعمل اجرایی ضمانت تعهدات مبتنی بر وثایق را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به تمام شرکت های بیمه ابلاغ کند.

دولت بانک مرکزی را نیز موظف کرد در مدت یک ماه پس از ابلاغ این تصمیم نامه، تدابیر لازم را برای اجرای موضوع یاد شده در نظام بانکی اتخاذ و ابلاغ کند.


چالش بر سر بهبود فضای کسب و کار

ارسال شده توسط سجاد در 90/9/21:: 2:21 عصر
طرح بهبود فضای کسب و کار نخستین طرحی است که از حدود یک سال توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن در مجلس مطرح شد تا با تصویب آن مشکلات این فضا که سال‌ها در سایه اقتصاد دولتی حرکت فعالان اقتصادی را کند کرده حل شود.

اما تصویب این طرح اخیرا با مخالفت شدید دولت و برخی نمایندگان مجلس مواجه شده و چالشی را بین فعالان بخش خصوصی و مخالفان این طرح ایجاد کرده است.

مخالفان این طرح نگران آن هستند که مبادا با تصویب آن، پدیده سرمایه‌داری نوین ظهور کند و با قدرت گرفتن بخش خصوصی توان مدیریت دولت در اقتصاد تضعیف شود.

آنها بر این باورند که این طرح با سلب وظایف قانونی مجلس و دولت، مدیریت اقتصاد کشور را در دست قدرت چهارمی قرار می‌دهد که عمدتا از قشر تجار مرفه هستند.

به گفته آنها این اختیارات حتی به نفع فعالان اقتصادی هم نیست چرا که قدرت را به دست عده‌ای محدود می‌دهد که برخلاف دولت، می‌توانند در جهت منافع تعداد اندکی از فعالان بخش خصوصی تصمیم‌گیری کنند و این باعث شکل‌گیری انحصار خصوصی خواهد شد؛ انحصاری که زیان‌ها و خطرات آن بیش از همه، متوجه سایر فعالان بخش خصوصی می‌شود.

اما از سوی دیگر فعالان بخش خصوصی معتقدند این طرح به هیچ‌وجه باعث انحصار بخش خصوصی نمی‌شود بلکه تنها از دخالت‌های غیراصولی دولت در برخی مسائل جلوگیری می‌کند.

آنها تنها راه پررنگ شدن حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی را در گرو فراهم شدن فضای امن کسب و کار می‌دانند که امکان آن تنها با بازنگری در برخی قوانین ممکن است. فعالان بخش خصوصی بر این باورند تا زمانی که قانون مناقصات و مزایده‌ها و قانون کار و تامین اجتماعی مورد بازنگری قرار نگیرد، امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز وجود ندارد.

تاکید آنها در این طرح این است که قبل از تصویب هر قانون یا آیین‌نامه‌ای ابتدا این موضوع با بخش خصوصی در میان گذاشته شود و بعد به تصویب مجلس برسد.

آنچه مسلم‌است در سه دهه گذشته با توجه به سهم بالای دولت در اقتصاد کشور، فعالیت‌های اقتصادی از پویایی لازم برخوردار نبود و همین نقصان ابلاغ و اجرای سیاست‌های اصل 44 و تقویت بخش خصوصی را لازم ساخت، با این وجود سیاست ‌ها نیز نتوانست در فضایی که تمام قوانین و مقررات، محدودکننده بخش خصوصی است بدرستی اجرا شود بنابراین ضروری است برای پررنگ شدن نقش بخش خصوصی و مشارکت آنها در فعالیت‌های اقتصادی مسوولان دولتی و نمایندگان مجلس به‌دور از نگاه‌های جانبدارانه، ضرورت میدان‌دار بخش خصوصی در فضای اقتصادی، کشور را باور کنند.

ضمن آن که براساس قانون اصل 44 شورای رقابت هم‌اینک برای جلوگیری از شکل‌گیری هرگونه انحصار در بخش خصوصی تشکیل شده و علاوه بر آن در تصویب طرح بهبود فضای کسب و کار نیز می‌توان برای رفع هرگونه نگرانی همانند قانون کسب ‌و ‌کار کشورهای دیگر زمینه جلوگیری از شکل‌گیری هرگونه انحصار بخش خصوصی را پیش‌بینی کرد.


<   <<   6   7   8   9   10      >



بازدید امروز: 23 ، بازدید دیروز: 24 ، کل بازدیدها: 1425541
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ