فروردین 90 - ₪ اس ام اس ₪
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر وبلاگ تفریحی سجاد صفر www.sajjad0.parsiblog.com - وبلاگ تفریحی سجاد صفر

 وبلاگ تفریحی سجاد صفر

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه  این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

 

در خبرنامه عضو شوید





Powered by WebGozar

داستانی زیبا درمورد کوروش

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/22:: 7:55 صبح

ایران اکونومیست: زمانی کزروس به کورش بزرگ گفت: چرا از غنیمت های جنگی چیزی را برای خود برنمی داری و همه را به سربازانت می‌بخشی؟

کورش گفت: اگر غنیمت های جنگی رانمی بخشیدیم الان دارایی من چقدر بود؟! کزروس عددی را با معیار آن زمان گفت.
کورش یکی از سربازانش را صدا زد و گفت برو به مردم بگو کورش برای امری به مقداری پول و طلا نیاز دارد. سرباز در بین مردم جار زد و سخن کورش را به گوش‌شان رسانید.
مردم هرچه در توان داشتند برای کورش فرستادند. وقتی که مالهای گرد آوری شده را حساب کردند، از آنچه کزروس انتظار داشت بسیار بیشتر بود.
کورش رو به کزروس کرد و گفت: ثروت من اینجاست. اگر آنهارا پیش خود نگه داشته بودم، همیشه باید نگران آنها بودم. زمانی که ثروت در اختیار توست و مردم از آن بی بهره‌اند مثل این می‌ماند که تو نگهبان پولهایی که مبادا کسی آن را ببرد.


مراحل دریافت معافیت پزشکی

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/22:: 7:53 صبح

ایران اکونومیست: مشمولان برای ثبت درخواست معافیت پزشکی به نزدیک‌ترین دفتر مرکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در محل سکونت خود مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی، نسبت به تکمیل مدارک مربوط به معافیت پزشکی و تحویل آن به دفتر مذکور اقدام کنیم.

آفتاب: معافیت پزشکی برای مشمولان وظیفه در صورت داشتن شرایط خاص صادر می‌شود.
مراحل دریافت معافیت پزشکی به شرح زیر است.
- مشمولان برای ثبت درخواست معافیت پزشکی به نزدیک‌ترین دفتر مرکز خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در محل سکونت خود مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی، نسبت به تکمیل مدارک مربوط به معافیت پزشکی و تحویل آن به دفتر مذکور اقدام کنیم.
- پس از ثبت درخواست در سامانه وظیفه عمومی، حداکثر ظرف مدت 15روز نامه معرفی به بیمارستان برای انجام معاینه تخصصی از طریق پست به آدرس اعلامی ارسال خواهد شد که لازم است پس از دریافت معرفی نامه مذکور در تاریخ تعیین شده یا حداکثر بمدت 30 روز از تاریخ نامه، به بیمارستان مراجعه تا نسبت به انجام معاینات لازم پزشکی اقدام شود.
- مشمولانی که دارای نقص عضوی یا بیماری‌های مشهود می‌باشند نیازی به مراجعه به بیمارستان نخواهند داشت.
- بعد از انجام معاینه تخصصی در بیمارستان نیازی به پیگیری حضوری نبوده و دعوتنامه حضور در جلسه شورای پزشکی وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت 30 روز بعد از معاینه در بیمارستان به آدرس اعلامی ارسال خواهد شد که لازم است مشمولان در زمان تعیین شده به وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
- مشمولانی که قبل از موعد اعزام، به بیماری مبتلا شوند لازم است برای ثبت بیماری جدید خود به وظیفه عمومی مراجعه کنند.


سپاهان ،ذوب آهن و استقلال نقره داغ شدند

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/22:: 7:51 صبح

تراکتورسازی در آستانه آسیایی شدن

تیم های مدعی سپاهان ،ذوب اهن و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مس کرمان ،پرسپولیس و تیم تراکتورسازی تبریز شکست خوردند.
 

 


در دیدارهای پایانی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر یکشنبه در فولادشهر تیم فوتبال پرسپولیس جشنواره ای از گل به راه انداخت و  با نتیجه 3 بر صفر تیم مدعی ذوب‌آهن اصفهان  را شکست داد.


 دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 16:45 در ورزشگاه فولا شهر اصفهان در حضور 10 هزار تماشاگر آغاز شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در حالی که ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرده بود در دقیقه 9 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ مازیار زارع به تیر دروازه برخورد کرد.


در ادامه این شاگردان ابراهیم زاده بودند که در دقیقه 19 صاحب فرصتی مناسب شدند اما ضربه رجب زاده را علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس از روی خط دروازه بیرون کشید.

پرسپولیس در دقیقه 5+45 توسط امیرحسین فشنگچی به گل دست یافت تا با برد یک بر صفر به رختکن برود.

منصور ابراهیم زاده پس از گل نخست پرسپولیس به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد.


درحالی که به نظر می رسید ذوب آهن برای جبران نتیجه پرسپولیس را وادار به دفاع کند این شاگردان دایی بودند که توانستند با حفظ دروازه خودی به تعداد گل های خود بیفزایند.

در دقیقه 66 وحید هاشمیان توانست دومین گل سرخپوشان و اولین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند.

در دقیقه 70 نیز محمد نوری توانست گل سوم پرسپولیس را بزند.


پرسپولیس با این پیروزی 47 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده پنجم قرار گرفت.

شاگردان دایی در دیدار رفت نیز موفق شده بودند با نتیجه 2 بر صفر ذوب آهن را شکست دهند.


قضاوت این مسابقه برعهده سعید مظفری زاده بود. وی به خلعتبری، حسینی و حدادی فر از ذوب آهن و سامان آقازمانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد داد.


بازیکنان ذوب آهن:شهاب گردان، محمد حسینی، فرشید طالبی، علی احمدی، شاهین خیری، حسین ماهینی، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، کاسترو( 58- محمد قاضی)، اسماعیل فرهادی(70- جلال رافخایی)، محمدرضا خلعتبری.

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

 

بازیکنان پرسپولیس:علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی، مازیار زارع، امیرحسین فشنگچی(85- محمد منصوری)، محمد نوری، هادی نوروزی (73- مجتبی زارع)، وحید هاشمیان( 66 - آرفی)

سرمربی: علی دایی?

 

 


سپاهان در کرمان زمین‌گیر شد/ قلعه‌نویی حریف مرفاوی نشد

 

دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان به سود مس به پایان رسید.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 یکشنبه و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان آغاز شد که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود مس کرمان به پایان رسید.

ادینهو در دقایق 20 و 26 و کیوان امرایی 65 برای مس کرمان و ابراهیم توره در دقیقه 22 و هادی عقیلی 80 برای سپاهان گلزنی کردند.


مس با این پیروزی 43 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد و جای ملوان را گرفت. سپاهان نیز با 58 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه به عهده محسن قهرمانی بود که به ادینهو از مس کارت زرد نشان داد. 

شکست استقلال تهران برابر سرخپوشان تراکتورسازی تبریز

آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر آغاز شد.

محمد نصرتی در دقیقه 7 توپی را که علیزاده با پرتاب بلند اوت بر روی دروازه استقلال فرستاد را به گل تبدیل کرد و جاسم کرار در دقیقه 86 گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 33 سانتر ایمان مبعلی با ضربه سر سیدمهدی سید صالحی همراه شد و تک گل استقلال به ثمر رسید تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

اولین کرنر استقلال در دقیقه 20 به دست آمد که حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 22 ضربه کاشته ایمان مبعلی با ضربه سر امیرحسین صادقی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی عبور کرد.

در دقیقه 23 شوت ایمان مبعلی را دروازه‌بان تراکتورسازی به طور ناقص دفع کرد و در برگشت ضربه آشوبی به اوت رفت.

در دقیقه 60 عباس محمدی با واکنش‌های خوب خود دو ضربه پیاپی بازیکنان استقلال را مهار کرد.تا این دقیقه استقلال 8 موقعیت گل و تراکتورسازی سه موقعیت گل داشت.

استقلال از دقیقه 60 تا 64 چند حمله خطرناک بر روی دروازه استقلال انجام داد اما از این حملات خطرناک حاصلی به دست نیاورد.

در دقیقه 66 ضربه مبعلی را محمدی؛ دروازه‌بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 77 شوت آرش برهانی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به اوت رفت.

در دقیقه 80 توپ ارسالی مبعلی را باردیگر دروازه‌بان تراکتورسازی با واکنش خوب به کرنر فرستاد.

در دقیقه 86 جاسم کرار روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه با یک ضربه عالی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 87 ضربه سر بازیکن استقلال را باردیگر عباس محمدی؛ دروازه‌بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به ایمان مبعلی و کیانوش رحمتی از استقلال و علی علیزاده، مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

اسماعیل شریفات مهاجم استقلال در دقیقه 90+2 با دریافت کارت قرمز مستقیم از میدان اخراج شد.

با این شکست استقلال 52 امتیازی در رده سوم باقی‌ ماند و تراکتورسازی هم 50 امتیازی شد اما همچنان در رده چهارم است. تراکتور سازی با پیروزی بر تیم مدعی استقلال گام بلندی را برای معرفی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برداشت.

در جدول لیگ برتر سپاهان با 58 امتیاز صدرنشین است، ذوب آهن 53 امتیازی دوم است و پرسپولیس نیز با 47 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.


ترکیب استقلال:محمد محمدی، امیرحسین صادقی، هادی شکوری، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، هوار ملا محمد، فرزاد آشوبی( از دقیقه 89 حنیف عمران‌زاده)، جواد شیرزاد( از دقیقه 72 مهدی امیر آبادی)، سیدمهدی سید صالحی( از دقیقه 82 اسماعیل شریفات) و آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی 

ترکیب تراکتورسازی تبریز:عباس محمدی، محمد نصرتی، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، لئوناردو پی‌منتا( از دقیقه 70 مسعود ابراهیم‌زاده)، جاسم کرار، آندارنیک تیموریان، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، داود دانش دوست ( از دقیقه 88 علو ترائوره) و علی علیزاده( از دقیقه 81 مجتبی ترشیز)

سرمربی: فراز کمالوند


کاهش وزن با رعایت 6 نکته

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/20:: 7:45 صبح

برای کاهش وزن بهتر است 6 نکته را رعایت کنید تا راحت‌تر به وزن دلخواه خود برسید.

برخی از برنامه‌های کاهش وزن نتیجه مثبتی به همراه نخواهند داشت چرا که خواسته‌های بسیار زیادی از شما دارند.

در اینجا چند نکته را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با رعایت آن‌ها بتوانید با سهولت بیشتری از برنامه غذایی‌اتان استفاده کرده و به وزن ایده‌آل خود برسید.

1- هرآنچه می‌خورید را یادداشت کنید.

هر چیزی راکه طی روز می‌خورید از ریزه‌خورای‌ها گرفته تا غذاهای اصلی، در دفترچه‌ای یادداشت کنید. افرادی که تحت رژیم غذایی هستند با اینکار دوبرابر بیشتر وزن کم خواهند کرد.

برای کاهش وزن لازم نیست کالری‌ها مصرفی را بشمارید بلکه فقط کافی است از آنچه که خورده و می‌خورید یک حساب کلی در ذهنتان داشته باشید با اینکار حتما حدس خواهید زد آیا یک عدد شیرینی کره‌ای را مجازید بخورید یا خیر.

2- به طور منظم خود را وزن کنید.

لازم نیست این کار را هر روز انجام دهید ولی برای انجام آن نظم خاصی قرار دهید.

 

3- مصرف نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های گازدار را به حداقل برسانید.

نوشیدن کالری‌ها آسان‌ترین راه افزایش وزن است چرا که این افزایش را احساس نخواهید کرد. اگر می‌خواهید به آب آشامیدنی‌اتان تنوعی دهید درون آن چند قطره آب‌ لیمو یا عرق نعنا بچکانید و یا از شیرهای کم چرب و یا شیر سویا استفاده کنید.

اگر تحت رژیم کاهش وزن هستید، جذب آب توسط بدن دارای اهمیت خاصی است پس بهتر این آب رسانی را با مصرف نوشیدنی‌های سالم انجام دهید.

4- به مقدار کافی بخوابید.

اگر به اندازه کافی بخوابید دیگر وقتی برای‌اتان باقی نخواهد ماند تا فکر کنید چه چیزی دوست دارید بخورید.

کمبود خواب هورمون گرسنگی را افزایش داده و به این ترتیب شما را به خوردن غذاهای چاق کننده سوق خواهد داد.

کاهش وزن با کنترل گرسنگی و اشتهای کاذب صورت می‌گیرد. پس بهتر است برای غلبه بر این حالات، 8 ساعت در روز بخوابید.[شیوه‌های ساده برای غلبه بر اشتها]

5- به خود جایزه بدهید

پس از یک هفته کامل که تحت رژیم بودید وقت آن رسیده از خودتان با هر خوراکی که دوست دارید مانند یک تکه شکلات، یک بستنی لیوانی و یا یک تکه مرغ سرخ کرده پذیرایی کنید. با انجام این کار تشویق خواهید شد رژیم خود را با تمایل بیشتری ادامه داده و کمتر احساس محرومیت از غذا کنید.

6- آشپزخانه‌اتان را سالم کنید.

سعی کنید هر گونه مواد ناسالم مانند انواع چیپس‌ها و دیگر تنقلات ناسالم را از آشپزخانه خود دور کرده و به جای آن یخچال‌تان را از میوه‌جات، سبزی‌جات تازه و غلات کامل و نان پر کنید با انجام این کار اشتهای کاذبتان را سرکوب کرده به و می‌توانید راحت‌تر به رژیم خود ادامه دهید.


«ساختمان پزشکان» از امشب در تلویزیون

ارسال شده توسط سجاد در 90/1/20:: 7:42 صبح

این سریال طنز در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای از امشب به آنتن پخش سپرده می‌شود
«ساختمان پزشکان» از امشب در تلویزیون

پخش سریال «ساختمان پزشکان» از شبکه 3 امشب آغاز می‌شود.

کارگردانی سریال ساختمان پز شکان را سروش صحت به عهده دارد و بازیگران شناخته شده‌ای هم چون بیژن بنفشه‌خواه، نعیمه نظام‌دوست، شقایق دهقان و هومن برق‌نورد در آن حضور دارند.

پخش این سریال تا پایان فصل بهار ادامه خواهد داشت. این سریال هر روز به جز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 40/20 مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

ساختمان پزشکان در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده و بهنام تشکر، فرناز رهنما، هوشنگ حریرچیان، پروین قائم مقامی، رضا کریمی، امید روحانی، اصغر حیدری، مونا فرجاد، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی ، محمد شیری و سیروس ابراهیم زاده سایر بازیگران آن هستند.

مجموعه «ساختمان پزشکان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیماست.

داستان این سریال درباره شخصیتی به نام نیما افشار، روان‌شناس شهرستانی الاصل است که در همسایگی والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های این مجموعه به زندگی پر دردسر نیما می‌پردازد.

صحت: تلاش کرده‌ام این سریال دوست داشتنی شود

سروش صحت، کارگردان سریال‌های چارخونه و ساختمان پزشکان در گفت‌وگو با «جام‌جم» می‌گوید:‌ فکر می‌کنم ساختمان پزشکان با چارخونه فرق‌های زیادی داشته باشد، چراکه چارخونه کار اول من به عنوان کارگردان بود و از این نظر ضعف‌هایی داشت. اما در ساختمان پزشکان برای ساخت یک سریال مطلوب و دوست‌داشتنی تمام تلاشم را کرده‌ام.

وی در مورد طرح اولیه ساختمان پزشکان توضیح می‌دهد: طرح ابتدایی توسط پیمان قاسم‌خانی به عنوان نویسنده این کار نوشته شد و سپس من به دعوت محسن چگینی به عنوان کارگردان به این مجموعه دعوت شدم. از آنجا که پیش از این با این عزیزان سابقه همکاری داشتم و می‌دانستم که با گروهی خوب و حرفه‌ای روبه‌رو هستم، پذیرفتم با این دوستان همراه شوم.

سروش صحت از هنرمندان پرکار سینما و تلویزیون است که در 3 حوزه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی فعالیت پر رنگی دارد.

او با نویسندگی و بازی در مجموعه طنز «جنگ 77» فعالیت حرفه‌ای‌ را آغاز کرد.

بازی روان و راحت او در سری دوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» او را به عنوان بازیگری توانا مطرح ساخت و بازی متفاوتش در فیلم «نان، عشق و موتور هزار» بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

بیژن بنفشه خواه در نقش دکتر جراح پلاستیک

صحت در این سریال ترکیبی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون را گرد هم آورده است.

در این سریال بهنام تشکر، نقش دکتر نیما افشار را بازی می‌کند. بیژن بنفشه‌خواه بازیگر نقش دکتر ملک‌زاده است و هومن برق نورد در نقش برادر بزرگ دکتر نیما افشار جلوی‌دوربین رفته است.

در این سریال دکتر هومن ملک‌زاده (بیژن بنفشه‌خواه)، جراح پلاستیک و زیبایی است و مطبش با دکتر نیما افشار که یک روان‌شناس است در یک محل قرار دارد.

منشی هر دوی آنها شقایق دهقان است که هوش پایینی هم دارد و برخی لحظات کمیک داستان بر مبنای همین نقطه ضعف شکل می‌گیرد.

نعیمه نظام دوست در این سریال نقش مدیر یک کافی شاپ را بازی می‌کند. این کافی شاپ پاتوق تعدادی از پزشکان است.

دیگر عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» عبارتند از: میلاد نعیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، حمید مهین دوست (مدیر تولید)، زین الدین علامه و محمدرضا کاظمی (تصویربرداران)، حمید مهین‌دوست (طراح گریم)، پرستو جنیدی (تدوینگر) و پیمان قاسم خانی (سرپرست نویسندگان).


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 70 ، بازدید دیروز: 87 ، کل بازدیدها: 1425960
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ